Aqua Aerobik

Przytłacza Cię praca, zmęczenie, stres? Mamy receptę! Ruch, ruch i jeszcze raz ruch, ale w wodzie i przy muzyce. Bez obciążeń, bez kontuzji, za to ze świetnymi efektami.

W zajęciach aqua aerobiku może uczestniczyć praktycznie każdy, zarówno osoby młode jak i starsze, szczupłe czy też zmagające się z nadwagą. W porównaniu z innymi formami aktywności ruch w wodzie minimalnie obciąża stawy i kręgosłup. I niesamowicie efektywnie rzeźbi sylwetkę, bo woda stawia opór wszystkim partiom mięśni.

Aqua aerobik to doskonały trening wytrzymałościowo – wzmacniający (woda pobudza do pracy mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków by w celu utrzymania pozycji pionowej silnie angażuje mięśnie stabilizacyjne).

Zajęcia aqua aerobiku prowadzone są w trzech grupach zależnie od poziomu zaawansowania, sprawności i kondycji.

Aqua Zumba

Aqua aerobik

Latynoskie rytmy w wodzie? Dokładnie tak! W przyjemny sposób możecie kształtować swoją sylwetkę na zajęciach aqua zumby.

Co to takiego? Aqua zumba to innowacyjny system fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje całą sylwetkę i pomaga dbać o kondycję bez obciążania stawów. Połączenie tańca i aqua aerobiku przy latynoskich rytmach pozwala spalić ogromną liczbę kalorii, ale przede wszystkim zaraża optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które pozostanie z wami jeszcze na długo po zajęciach.

Aqua zumba przeznaczona jest dla każdego, zarówno kobiet i mężczyzn. To także zajęcia dla osób w każdym wieku.

Total Aqua Step

Total aqua step to ćwiczenia, których nie da się nie lubić. Intensywna praca przynosząca pożądane efekty oznacza gwarantowaną satysfakcję.

Total aqua step to trening o charakterze wzmacniająco-wytrzymałościowym, którego głównym celem jest modelowanie bioder i pośladków oraz wzmacnianie mięśni brzucha. Zajęcia prowadzone są w wodzie płytkiej z wykorzystaniem platform umieszczonych na dnie basenu.

Zajęcia zbudowane są z bardzo prostych układów choreograficznych, w które wplecione są ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg, pośladków oraz mięśni brzucha. Duży nacisk kładzie się na dokładne i techniczne wykonanie ćwiczeń w określonym tempie.

Korzyści z uczestnictwa w zajęciach:

  • wyrzeźbienie dolnych partii ciała w stosunkowo krótkim czasie
  • ujędrnienie skóry
  • redukcja cellulitu
  • wzmocnienie mięśni nóg, pośladków i mięśni brzucha
  • poprawa wytrzymałości mięśniowej
  • poprawa kondycji
  • poprawa samopoczucia

Total aqua step przeznaczony jest nie tylko dla osób ćwiczących na poziomie średnio-zaawansowanym i zaawansowanym, ale również dla osób rozpoczynających przygodę z aqua fitnessem oraz takich, które ze względów zdrowotnych powinny wzmacniać staw biodrowy, kolanowy i skokowy.

Aqua Gimnastyka

Aqua aerobik Wrocław

Schorzenia układu kostno-stawowego, sercowo-naczyniowego, czy bóle mięśni – lista problemów z jakimi zmagają się seniorzy może być długa. We wszystkich przypadkach pomocna jest aktywność w wodzie.

Zajęcia w wodzie, w trakcie, których wykorzystuje się różne formy prostych kroków i ćwiczeń ogólnorozwojowych o charakterze wzmacniającym, rozciągającym, uelastyczniającym oraz ćwiczeń oddechowych, i terapeutycznych, ukierunkowanych na wzmocnienie i usprawnienie poszczególnych grup mięśniowych, poprawiających ruchomość w stawach. Zajęcia prowadzone są przy udziale sprzętu wypornościowego i oporowego przy akompaniamencie odpowiednio dobranej muzyki, która ma duże znaczenie terapeutyczne. Aktywność fizyczna stanowi tu doskonałe połączenie przyjemności z wszechstronnym usprawnieniem całego ciała. Wodne środowisko umożliwia wykonywanie ćwiczeń, które bywają niemożliwe do wykonania na sali gimnastycznej.
Zajęcia polecane są dla osób dojrzałych i starszych oraz osób po urazach aparatu ruchu i cierpiących na reumatyzm.

Aqua Power

Trening o charakterze wytrzymałościowo – siłowym , prowadzony na głębokim basenie, przy użyciu sprzętu wypornościowego oraz oporowego.

Brak styczności z podłożem powoduje elongację całego ciała, przez co doskonale wpływa na naszą równowagę i koordynację ruchową oraz odciąża kręgosłup i stawy. Ćwiczenia te mają również charakter funkcjonalny czyli charakteryzują się pracą wielostawową, z udziałem zróżnicowanych grup mięśniowych, zintegrowanych w jedną czynność wywodzącą się z codziennego życia lub aktywności sportowej.

Aqua TBC (Total Body Conditioning)

Zajęcia TBC to trening ogólnorozwojowy o charakterze wzmacniającym i kształtującym ciało. Pozwala nie tylko walczyć z nadwagą, lecz także pomaga w poprawieniu kondycji i podniesieniu poziomu wydolności organizmu.

Charakterystyka i cel zajęć:
Program zajęć zawiera elementy treningów typu Interval, HIIT i AMRAP, których celem jest zwiększenie intensywności, a co za tym idzie zwiększenie zapotrzebowania w tlen mięśnie, doprowadzając do „długu tlenowego”. Dzięki temu organizm spala kalorie jeszcze po treningu. Bardzo duży nacisk kładzie się na dokładne wykonywanie ćwiczeń.

Dla kogo:
Polecany osobom walczącym z nadwagą oraz dla osób poszukujących alternatywnych form do treningów w salach fitness.

Basen:
Trening prowadzony na płytkim basenie. Nie jest wymagana umiejętność pływania.

Sprzęt:
Zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu wypornościowego oraz oporowego (hantle, dyski, nakostniki, itp).

Aqua Body Control

Aqua Body Control to trening wzmacniający tzw. gorset mięśniowy, a więc mięśnie stabilizujące tułów, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej sylwetki. Polecany jest m.in. osobom spędzającym dużo czasu w pozycji siedzącej.

Charakterystyka i cel zajęć:
Brak styczności z podłożem powoduje rozciąganie całego ciała, wpływając jednocześnie na równowagę i koordynację ruchową a także odciąża kręgosłup i stawy. Ćwiczenia te mają również charakter funkcjonalny, czyli charakteryzują się pracą wielostawową, z udziałem zróżnicowanych grup mięśniowych, zintegrowanych w jedną czynność wywodzącą się z codziennego życia lub aktywności sportowej.

Dla kogo:
Trening przeznaczony jest zarówno dla osób amatorsko lub zawodowo uprawiających sport, zwłaszcza biegaczy, jak i dla osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej.

Basen:
Trening prowadzony na głębokim basenie przy użyciu sprzętu wypornościowego. Nie jest wymagana umiejętność pływania.

Sprzęt:
Zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu wypornościowego oraz oporowego (pasy wypornościowe, hantle, dyski, nakostniki, itp).